Jag har en plan.

En riktigt bra plan också! Nu behövs det bara till att: Söka lite info, leta planens material stuff, troligtvis kirra en liten slant och diskutera med mongot. Vilken jäkla ide hehe ;)

Nyss gått typ hela vägen och jogga lite smått med Daphnoo för att se vad som funka bästa. Ska troligtvis köpa ett annat koppel typ retriverkoppel eller liknande så kan både jag och Daphno få lite bättre kondis nu under sommarn. Dock så blire till att röra på sig när solen inte lyser på så.

Daphnoo förra våren =)

Inte blev jag bakis från igår heller. Vilken lycka =D Kvällen va iallafall sjukt rolig. Dock vare väl lite synd att mongo Sandra och mongo Angelica va så duktiga så dom kom typ 20 min innan de stägde men aa de va dom som missa något inte vare jag ;D För där inne dansa jag och Jasmine runt som nå tok haha :D

Nää de där måste vi göra om.

Men men nu ska jag börja planera och leta upp lite information till min plan och försöka göra av med lite energi som i går ungefär (fast värre), snacka om att jag blev rätt rastlös där ett tag så jag vart lite halvmongo i bilen påväg till förferren haha.
 Seeeees!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0