Varmt..

Blä, jag kan inte sova. De är för varmt. fönstret är öppet men det är för varmt. Funderade nästan på at lägga isbitar i sängen haha, men bara nästa.

Ja sista tiden har de hänt lite allt möjligt. Jag har tagit studenten. Hade firande här hemma sen kom de lite folk hit. En trevlig dag/kväll helt enkelt. Sen.. Fredagen tillbringade jag med Malin vi tog de lugnt kirrade ut hennes löshår. Sen Lördagen birsta,festa,skratta. Söndag, vakna softa, birsta + ikea fast denna gång med mamma, Ulrika och syrran. då blev de hyller och grejjer.

Har även så här (----------------------------------------------------------------------------------) J*kla super lust att flytta hem ifrån. Så jag funderar över de också. Kan inte flytta utan ett välbetalt jobb. Inte har jag fått nått sommarjobb/vikariat heller -.- Har då även sökt nere i sundsvall & Birsta, men nä. Typiskt. Får fundera ut lite till helt enkelt. Fast nä jag tänker inte flytta hemifrån fattig. hmm..

Jag ska bli miljonär när jag blir stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0