hade tråkigt sådär i en sekund.

Så nu har denna dagen gått och jag har fan lyckas gjort massa vettigt med. Pluggade där ett tag  också. Sen har ja  ändra lite på bloggen för jag hade tråkigt. Fia hade rätt färg gör allt lite roligare. Tränat har jag också gjort och satan vad glader jag blev. Sen har jag kollar runt efter boxningsskor. Har inte införskaffat det än men det börja bli på tiden. Dock så har jag svårt att välja vilken sort jag ska köpa. priset var inte sån skillnad på  sen så vägde dom lika mycke och det gjorde ju hela saken lite svårare men hmm..


 




Vill ju ha de paret som är bäst och som sitter bäst på foten dock så äre ganska svårt att hitta boxningsskor i sportaffärerna så ska fundera vidare på det där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0