Miiiiiiiiiiiiiiiiiin Vinterjacka!!! ;)

Här sitter jag och peppar på med musik. Igår kväll blev jag till och med festsugen. Festsuget är kvar som fan, men men får hålla mig haha.

 Nyss ätit middag.. Japp mamma var as snäll och kom ihåg att jag måste ha mat innan träningen :) hehe dock en timme tidigare men aja tanken som räknas. Tanken räknas fan hela tiden när det gäller allt, men det var inte det jag tänkte säga utan att jag snart får hem Min allllllllllllldeles egena bästaste bästa vinterjacka :D

Tur att man har kompisar som tipsar om bra sidor så det blev en burtonjacka. Sen så berätta en kompis att burton är bra kvalite också så tummen upp! :) Vänner är bra!

Hehe de var nämligen så att jag och min familj kom på att vi inte hade nå vinterkläder att ha när vi åker till fjällen. Broders täckbyxor var för små och min jacka var för liten sen så hade varken jag mamma eller syster täckbyxor heller så nu äre bara täckbyxor sen kan jag leka i snön hur mycke jag vill!! ;p

Aja, nu ska jag peppa på med musik SeeeeesSen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0