Min alldeles egna tokstolla.

Hehe satt nyss och läste Sandras/skogstanten/spee/sazza osv blogg ja kärt barn har haft många namn. hahah ojojoj antingen äre för att jag börja bli trött eller så är det bara för att Sandra är för jävla härlig ibland hahaha.. Fyfan

- Ja Sandra nu är vi kvitt! HHAHAHA

Fyfan vad fult när jag tänker på det hahahha  nu har vi båda varit med om rejäla fyllor och båda har fått hjälpa varandra :) hahaha fyfan Sandra seriöst det där hade jag glömt eller jag glömmer nog bort det för att jag vill glömma bort det? hahaha fyfan.  Fast jag tror Sandra har fått hjälpa mig fler gånger eller hon har iaf fått mer Samtal från mig där jag ställt frågan...

- Ööö Kan du förklara det jag inte kom i håg från i går?

Det lustigaste med gårdagen var nog när jag verkligen fattade att Sandra var så jävulst borta hhaha

Sandra säger med lugn röst: Friida.. Snällla Frida kan du hälpa mig med det här?

Det första jag tänkte HÖRDE JAG RÄTT? Sandra sa Snälla? hahaha Så började jag skratta och sa till Krille som också hjälpte Sandra. Shit hörde du Sandra sa snälla. Hon är verkligen full.. hahha



Japp, det blir en bild på Sandras fötter eftersom hon igår var just det rund om fötterna haha det går fan inte sluta skratt flina vilka jäkla damp minnen man har med den tanten alltså.. Aja, nu ska jag nog ta att fixa för att sova Godnatt!!




Kommentarer
Postat av: ERIKA

vare bra lrrrr? :D

låter som ni haft det skoj, iaf du och Sandra :D haha

2010-03-07 @ 11:38:33
URL: http://swerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0