Religion..

Det är ett rätt intressant ämne faktist. Ett utav de roligaste nu på skolan. jo det måste det vara för just nu är det mesta SJUKT jobbigt. Så idag har man skrivit ner sina åsikter och tankar som en idiot på ett papper kring shinto osv. Rätt intressant de där hur den tidigare generationen kan hjärntvätta en människa. Hur livet ändras beroende på uppväxt osv.. Jaa det är ett intressant ämne de där. Som alla skumma sorters sekter här i sverige? Det finns rätt många, men det jag diggar mest just nu är samerna. Dom går nämligen ut på fjället, sätter sig där och kan tex ta en sup för att hedra sin Farfar eller liknande. Tufft! 

Fast nu skriver vi massa om Japan och sakerna där. Hittade lite ordspråk som jag tycker passar in på saker och ting men jag orkar inte skriva ner alla...

-Folk avslöjar sitt sanna jag när de är fulla.

- Hur som helst där en hemlighet finns, där måste också nånting vara fel.

-Sår av svärd kan läka, men inte sår av ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0