Riktig norrlandsbo eller en förvirrad härnösandsbo neråt landet?



Som sak idag vare såndär spc dag då man kolla på ditten och datten från olka linjer,skolor osv.. Fyfan nu vart det klurit.. En brud från Luleås universitet var där och berätta massa.. och ja det lät fan rätt nice fetgym på skolan och allt, men de bästa så kunde jag fortsätta med boxningen där osv osv osv.. Jag och Jasmine har ju redan satt oss i bostadskö där uppe, men endå så svårt. Hurfan vet jag vad som passar bäst? Sen har jag funderingar kring jönköping, gävle,borås och så var det ett ställe till. DAMP DAMP DAMP! säger jag bara.. Så dagens mål är att försöka klura ut i vilken ordning jag ska söka eftersom jag tänka söka nu i helgen....



En idiot balanserade
på en liten spindel-tråd
Det tyckte han var så intressant,
så han gick och hämtade en annan idiot.

Två idioter balanserade
på en liten spindel-tråd
Det tyckte dom var så intressant,
så dom gick och hämtade en annan idiot.

Tre idioter balanserade
på en liten spindel-tråd
Det tyckte dom var så intressant,
Så dom gick och hämtade en annan
idiot.

Fyra idioter balanserade
på en liten spindel-tråd
Det tyckte dom var så intressant,
Så dom gick och hämtade en annan idiot..

osv osv osv...

Elefanter är nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0