Upp och ner, ner och upp tuppen galer som en dampigtupp..



Japp, jag ska bli medlem i "vi som hittar på egna ord i låtar" eller vad det nu var på facebook haha. Idag har det varit en bra dag och en dålig dag. först sög den, Där låg jag i min säng i morse hör hur Malin kliver upp, halvtimme,timme senare ropar Malin duu klockan är halv 8. Inte var den de inte.. Tänkte snabbt näää jag ska sova bort två veckor men klev tillslut upp. NEEEJ! Det var dom låren var den första tanken som kom när jag ställde mig upp för jag hade/har världens träningvärk men ack såå härligt för då vet jag ju att jag tagit i rejält både på träningen och på gymmet, fast inte har jag kunnat gå i trappor utan att säga ajajaja, ryggen vill inte vara helt rak heller för jag har även träningvärk i axlarna...

Skoldagen var sådär halvnice onice. Utom att jag känt mig som en zombie så gick de bra. Fick en kommentar av en vän om att det måste vara nått fel på mig för när jag är less är jag sjukligt less och när jag är glad är jag speedad.. Jo alla har väl nått fel men aa..  Fast jo jag är rätt less, men som idag tex fick Jasmine mig att skratta sönder hahah ni ska höra när hon berättar vissa saker.. Människan lever verkligen in i sina förklaringar haha ;D Tur att hon började i min klass alltså :D

Efter skolan så drog jag och mamma ner till birsta efter att jag provat dom där dumma täckbyxerna här hemma VEM HADE RÄTT? ;p haha jo jag inte gick dom stänga inte. Ja Elin Christina Ljunggren jag kunde inte ha dom :P Hahaha, men iaf vi gjorde världen fynd där nere, en mössa,hårbandssak? 70% rea. täckbyxor och jacka för 500? Rea där med och vi som skulle köpa ett par täckbyxor för 700 som mamma kollat ut! Sen så drog vi vidare till en annan affär och vet ni vad? jag hitta dom mina älskade springbyxer i stl 34/xs fyfan har letat överallt efter iaf 36 eller nått men nää 38-40> överallt sen så fick man en jacka också as nice!! :D Dock så skulle jag kunna ha mindre byxor men aja :) Dom sitter bra endå.

 

 

Joo, jag tänkte städa rummet idag också hhehe..
Sen så skippade jag träningen idag eller tiden funkade tyvärr för jag var tvungen att dra på ett annat ställe och fixa en sak sen så har jag världens tränngsvärk lustigt nog göre inte alls ont i benen att jogga om man jämför med att gå så jag tänkte ta och testa de nyinköpta och dra iväg på en sväng så man rört på sig idag med! ;p Jamenar bara för att jag inte kunnat gått på träningen betyder det ju inte att jag ska lata mig så då tänkte jag dra ut på en joggingtur nu lite senare istället :) Sees!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0