Fullt upp!

Satan i gatan vad fint väder det är idag!!! Riktigt sådär varmt och fint så jag tog med mig Dampet(Daphne) och gick ut på en lång prommenad. Tyvärr så drygade hon verkligen sönder så jag blev lite less, men så tänkte jag aja går jag en rätt lång promenad kanske hon är normal sen? Njaa de funkade väl inte så värst bra de heller. Det blev en prommis på lite över en timme. As skönt! Sen blev de lite träningsövningar eftersom jag inte fått träna på en vecka. 

Fast så stannade vi på vägen vid en forsande bäck så hon fick lite vatten. Så hälde jag lite över skallen på hon med så hon inte skulle svettas  så jäkulst ;p  Som sakt hormonerna måste spöka för Daphne igen så hon ska väl löpa snart eller något? Det är nog det mest störande när en hund löper dom blir helt borta i huvet iallafall Daphne sen om man säger till hon  nää då lyssna hon på de en stund, skakar av sig och sen så "oj nää du har inte sakt något"? Sjukt drygt. 

Aja annars har jag haft fullt upp. Varit ute hos Sandra torsdag-fredag sen så jobba igår kväll och i morse så aa jobb i kväll och sen upp tidigt i morgon och ha hand om frukosten. Så det blir till att jobba hela helgen. Fast endå nice!! För det betyder pengar. Fast aa pengarna ryker lika snabbt som dom kommer för nu i veckan måste jag köpa mig en ny dator. Så jäkla typiskt -.-  Jag brukar i princip aldrig lyckas med nått dumt men aa nu blev de så.

Sen så måste jag plugga plugga och plugga. Städa kanske också?  Aja, vet ni vad då? Idag testade jag ett protein pulver jag köpt och de smakade som barnslig-glass! Såndär på pinne som man fick äta ute hos dagmamman jag hade när jag var liten hehe :P Fast jag venne om jag får träna veckan som kommer nu men kanske? Ska iallafall ta det lugnt så får jag se hur det blir. Ska iallafall gymma lite.

 

Aja, nu ska jag fixa alla andra saker som behövs.
Städa,plugga, softa? osv :) Ses!


Kommentarer
Postat av: Karin

hehe jaså, var bor du då?

2010-05-15 @ 18:31:11
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0