Godmorgon godmorgon.

Syrran står och blåser håret medans jag sitter här och flinar över att jag var så smart och duschade igår kväll! För vet ni hur jobbigt det är att blåsa håret på morgonen? Så jobbigt att man inte ens orkar göra de. Gör man de så är håret fortfarande blött/Fuktigt när man kommer till skolan så nja. Jobbigt. Idag så har vi ullas lektion bara. Eller jo vi ska troligtvis fixa tröjjorna med. MEN jag känner ju min klass rätt bra och aaa = blir ingen tröjja. fixar hälften så har vi hälften av klassen kvar, en rätt vanlig sak, men det är IT det hänger på. Venne men jag tror att IQn tappades på vissa?:) Aja, nog om mobbning på it.

Vaknade tidigt i morse också för jag glömde bort att vi hade sovmorgon. Fast inte gjorde de mig nånting för då kunde jag gona vidare i mitt täcke och sova vidare. Jag har även kommit på vad jag ska göra när jag blir stor. Jag ska köpa ett DUBBELDUBBEL täcke. Fatta ni DUBBELX2DUBBELT så stort alltså inte som en litet fjantigt. Fast jag vet inte om det finns men kanske?

Nu är låten Lalalalalanananannaa NanananananannLalalala. På spotify och har ni inte sätt mig sjunga eller jo i fredags så sjöng jag rätt fint faktist. Fast inte vare alla som såg de inte? :D Vilken tur.

Annars blir det nog en rätt lugnt dag för vet ni vad? JAG KAN INTE TRÄNA -.- Fast jag funderar på att göra de endå, men då blir nog inte min kropp så glad. Ska fundera ett tag till på de där

Aja nu ska jag fixa med annat Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0