Idag ska det då inte vara någon deppar dag!

Så godmorgon, Gissa vem som gick och la sig vid 9 igår? :P Hehe sjukt.. Jag håller säkert på att bli sjuk eller något vad vet jag? men jag har iaf börjat blivit sjukt trött på kvällarna. Fast det är skönt att sova. Har sovmorgon idag till 12.20 men jag lyckades vakna vid 7 fast jag tvingade mig själv att somna om till halv 9. Så nu sitter jag här. Funderar på att börja med räknadet till projektarbetet kan ju säga att jag ogillar "miniatyrskaleräkning" Börja blivit lite drygt. Varenda litet mått har jag fått göra om;s Dock blir det nog hyffsat bra på slutet iaf och ett tips till alla andra som inte går i 3an än. BÖRJA KOM PÅ I TID OCH BÖRJA SÅ FORT DU KAN! För nu äre as panik och rätt drygt. Kom även på för tre veckor sen vad jag egentligen ville ha som projektarbete men aa.. skitsamma nu äre försent men det skulle varit så mycke roligare aja.

Så idag blire till att fixa projektarbetet hela dan. Skippa att jobba idag utan ska ta tag i projektarbetet istället sen så ska jag troligtvis ta och fixa en annan sak med mamma :) Hon måste tycka jag är snäll/skum som frågar henne om hon har lust att hjälpa till med mitt pysslande. Tro jag ska ta och fråga mormor om hon vill sitta med på ett hörn att vara social. För idag äre en dag då jag inte tänker deppa över allt skit som hänt de två-tre senaste veckorna.

Jag har blivit så less på de nu. Förstår inte hur det lyckats hända så mycket heller? Två-tre dumma veckor helt enkelt. Vissa chockade andra störda.


AjA, NU ska jag ta och lyssna på skuttskutt listan och göra sånt som är vettigt Seees!!




Kommentarer
Postat av: CASSANDRA stewart

Heej på dig! ja men absolut! bara gört det:D

2010-05-04 @ 12:28:18
URL: http://cassistewart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0