Idag slog tanken mig..

Det är f*n inte långt kvar nu?!??!?!?!!?!!! Äntligen en kurs överstökad ;D Skönt att ha konstruktionen över!!! Även fast jag svor och grejja på över de igår så hehe.. Löste de enkelt i morse. Leta igenom alla papper här hemma hittade det magiska häftet sen gällde det bara att printa in allt i skallen. Okej vissa grejjer kunde man innan men aa nu äre 40 min samtalet över!!!! =D


Vilken lättnad! Aja, sen ikväll blire till att stå still samtidigt som hon som ska sy min klänning ska måtta och grejja på. Sen ska jag försöka traska förbi Fialia med sina stuff och Visst ja. Sandra, ta med dig boken i morgon måste lämna in den de blir sånt där kostarshit annars.

Njjjjjjaaa de var väl lite kort om min dag tror ja? Sees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0