Ont i huvet men ett flinande smile endå!

Undra om jag har fått nått bakslag eller nånting för att jag har varit nykter ett bra tag nu. Sen valborg om jag inte minns fel? Aja, Sjukt jäkla ont i huvet har jag iaf och ska strax dra iväg och jobba.

Men jag flinar på endå. Javet inte riktigt vad det är men allt känns enkelt. eller iaf nästan. Även fast jag har sådär äckligt ont i huvet så kan jag flina på endå. Känns rätt nice. Fast min mage är nog lite ledsen nu när jag smällt i mig sådär 1 ton popcorn med alldles för mycke salt men aja :P

Jag är sjukt sugen på att gå på bio :) Så nästa helg tänker jag gå på bio. Sandra vad säger du om de? Ska vi gå på dejt? Fast jag vill inte se nått romantiskt shit utan nått i fast and furious stil okej lite romantik där med men aa inte sådär fjantigt. Den filmen är iallafall helt klart bäst!



Nää nu ska jag fixa resten innan jag ska dra upp och jobba. Kanske slänga på mig ett par mjukisar? ;P har gått i shorts hela dan så :D


Aja vi ses!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej :) skorna finns kvar, mejla mig om du är intresserad :)

2010-05-15 @ 23:48:38
URL: http://myfashionsale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0