Utråkad och hungrig.

Idag äre en rätt slö dag. Sandra, Carro och Erika är borta idag också. Jasmine har jag inte sätt en men jag håller tummarna för att hon är här. Sjukt hungrig är jag också. Ringde nyss mamma och kollade upp vad vi skulle äta idag och vi kom fram till broccoligratäng med kassler och så ville hon ha potatis på ett hörn. AS GOTT!! va sjukt längesen jag åt de nu så det är på tiden. Sen så är jag sugen på pölsa med minipotatisar,fiskbullar,tacos så klar, kanske lasange? THAI MAT osv.. Thaimat tycker jag nog är godast. Eller tacos? har ätit kina nu 3 ggr under 2veckors tid så fått lite för mycket av de goda men THAIMAT? Där kan man äta hur mycke som hellst. efter tacos då ;P Nja kanske ska sluta med att frästa mig själv men jag är faktist hungrig och då är det bara mat som kommer upp i tankarna.





Nää nu ska jag ta och fixa med annat kanske kolla upp när lunchen börjar eller något?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0