Vila i frid.

Inez.. Tänk att jag frågade efter dig i måndags. sjukt. Vet inte riktigt vad jag kan säga? Jag önskade iaf att vi hade mer kontakt är vad vi hade. Dock kan vi inte göra så mycket åt det nu men. Tanken var god iallafall? Jag hoppas iallafall att din död inte blev plågsam. Jag är less på att den där cansern ska ta livet ur folk. Du finns i tankara iallafall..



Nä nu är jag less som har allt med döden osv att göra. De senaste veckorna har inte varit kul och när det väl börjar gå åt rätt håll så händer det något igen.  Kan alla dom där dumma doktorerna hitta nått bra bot mot canser!Nu får alla jag känner är i närheten av sluta dö eller något likanande. För alla runt omkring kan jag säga mår då inte bättre av de. Snarare sämre än innan. appropå en annan sak. Det är inte en lösning. Du finns i mina tankar du med. Har tänkt mycket på det där faktist. Förlåt men det har kommit tankar som varför? till vilken nytta osv.. Blev till och med arg där ett tag. Det är ingen lösning på problemet. Jag tänker såhär:

Det är ingen lösning på problemet utan problemet kommer kvarstå och fortsätta pina så det blir en oroligsjäl. Försök tänk bakom bergen och längre fram. Som en vän sa till mig "Även fast du mår hur pissigt som hellst, försök se en ljussida" Jamenar alla får vi problem ibland men
genom att klara problemet blir vi starkare.



Shit nu låter jag sjuk känslosam, men jag är snarare arg. Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0