WIIIIHOOO!!! "how much I wanna ohohoooh"

Sandra säger: de svänger ju kung loui, "how much I wanna ohohoooh"

Fy S*tan vad bra humör jag är på nu ;D Allt känns sådär lätt underbart och aaa.. NU saknas bara en sak så skulle de vart perfekt "HELT KLART" eller aa två en fet grogg/fest/ Skulle sitta perfekt till mitt humör nu. Hahah jag skulle kunna hoppa ner i havet och bada lite så glader är jag. Passar ju perfekt eftersom jag nu är en ägare till ytterligare en ny bikini ;) Sandra köper skor som en tok och jag bikinis Hhahah



Sen när jag visa den nya bikinin för syrran och hennes kompis eller Frida så sa Frida (världens snyggaste namn eller hur) Hon sa iaf Hahah Den är typisk dig =D YES en Frida bikini till helt enkelt ;p Fast i min bikinisamlig saknas den där edhardy bikinin som jag vill ha, den är vit med massa saker typ n tider, massa kort och massa färger SJUKLIGT SNYGG!!!

Jo sen så måste jag kirra ett par solglasögon märkte de idag när jag skulle gå ner på stan shit var ju som att gå och sova så mycke fick man blunda =D eller så tar jag enkelt fram dom jag har men aa alltid kul med ett par til?=)

Aaa, kortfattat för er som inte orkade läsa. JAG ÄR PÅ AS BRA HUMÖR! PEPPARMUSIK SÅ INNI H-VETE; SKUTTSKUTT LISTAN ÄR UPPDATERAD OCH FEST SUGET ÄR HÄR SOM FAN, men.... Jag måste plugga ;p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0